Начало / Политика за доставки и плащане

Политика за доставки и плащане

Цена за доставка

Безплатна доставка за поръчки над 150 лв.

Цените за доставка до офис или адрес се определя според населеното място, теглото и обяма на поръчката.

Доставка

Всички доставки от www.hva.bg се извършват, чрез куриерските услуги на „СПИДИ ГРУП“ АД“

От www.havya-vahana.com извършваме доставки само на територията на България. Ако потребителят иска да поръча стока до друга държава, той трябва сам да организира доставката на стоката и да поеме всички разноски за доставка.

Хаваявахана си запазва правото да променя условията по доставка в периоди на промоции и намаления,без да се задължава да уведомява предварително клиентите за това.

www.hva.bg не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

При извънредни обстоятелства Хаваявахана си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

Поръчки направени след 15 ч. и в празнични или почивни дни, се обработват в първия работен ден.

При плащане с карта поръчката се изпълнява и изпраща след постъпване на средствата по сметка посочена от www.hva.bg Обикновенно банковите преводи отнемат между 1 и 3 работни дни.

Срокът за доставка на стоката е в рамките на 2-5 дни на територията на страната (в зависимост от официалните почивни дни).

Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.

Хаваявахана си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.

Плащане

Чл. 8. Когато Потребителят връща стока с правото на възстановяване на заплатената сума поради каквато и да било причина, цената, обект на възстановяване, се намалява със стойността на получената отстъпка, приложена върху стоката, и само действително платената сума подлежи на възстановяване.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

1. Плащане при доставка

При доставка на стоката/стоките плащате стойността на Вашата поръчка на куриера. Клиентът има право да прегледа пратката, ако предварително е заявил това.

Плащането при наложен платеж е с Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод. В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Спиди, Български пощи и др. Клиентът запазва фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане.